skip to main
|
skip to sidebar
Marie1dhb
mandag 21. januar 2008
Jeg heter Marie og går første året på Bjørkelangen vgs,på Design&Håndverk..
Veldig stilig da..
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Bloggarkiv
▼
2008
(4)
►
mars
(2)
►
februar
(1)
▼
januar
(1)
Jeg heter Marie og går første året på Bjørkelangen...
Om meg
Marie
Vis hele profilen min