Uken startet med at vi kom på skolen og vi valgte hva vi ville fordype oss i denne uken, etter vi hadde valgt hva vi ville jobbe med måtte vi sette problemformelering og kompetansemål.
Jeg valgte og jobbe med/som blomster dekoratør, og dagene gikk med på og lage en vakker bord dekorasjon til et prinsesse karneval, men ferdig produktet ble ikke helt som jeg tengte men den ble helt ok^^
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar